بازی و کشتی کج

می تونین این جا بازی کنین و اخبار کشتی کج رو ببینید

بازی و کشتی کج

می تونین این جا بازی کنین و اخبار کشتی کج رو ببینید

دانلود تصاویر و نتایج کامل سوپر شوء راء 23 ژانویه 2012- WWE Sup

 

 

نتایج ماندی نایت راء 23 ژانویه 2012

 

» نتایج ماندی نایت راء 23 ژانویه 2012:

آخرین شوء لایو دبلیو دبلیو ای قبل از اولین پی پر ویو سال جدید میلادی بامداد امروز در فینیکس، آریزونا برگزار شد. ماندی نایت راء که این هفته هم در غالب سوپر شوء برگزار شد، شاهد حوادثی در خود بود که از مهم ترین آنها مصدومیت شدید زک رایدر که توسط بیگ رد مانستر به وقوع انجامید و راهی شدن وی به بیمارستان، بود. همچنین طبق فکسی که برای جنرال منجر راء رسید، به احتمال فراوان در هفته آینده راء شاهد تغییر و تحولاتی در مدیریت این شوء خواهیم بود. هم اکنون می توانید در ادامه مطلب علاوه بر مشاهده مشروح نتایج، عکس ها و تصاویر شوء را نیز دریافت کنید.

 

 

نتایج ماندی نایت راء 23 ژانویه 2012

 

» نتایج ماندی نایت راء 23 ژانویه 2012:

آخرین شوء لایو دبلیو دبلیو ای قبل از اولین پی پر ویو سال جدید میلادی بامداد امروز در فینیکس، آریزونا برگزار شد. ماندی نایت راء که این هفته هم در غالب سوپر شوء برگزار شد، شاهد حوادثی در خود بود که از مهم ترین آنها مصدومیت شدید زک رایدر که توسط بیگ رد مانستر به وقوع انجامید و راهی شدن وی به بیمارستان، بود. همچنین طبق فکسی که برای جنرال منجر راء رسید، به احتمال فراوان در هفته آینده راء شاهد تغییر و تحولاتی در مدیریت این شوء خواهیم بود. هم اکنون می توانید در ادامه مطلب علاوه بر مشاهده مشروح نتایج، عکس ها و تصاویر شوء را نیز دریافت کنید.

 

 

عکس های راء 23 ژانویه 2012بصورت کامل

لینک دانلود لینک مستقیم) ..................................... حجم: 5.01 مگابایت | تعداد : 122 قطعه

لینک دانلود  لینک کمکی .......................................... حجم: 5.01 مگابایت | تعداد : 122 قطعه

 

 



پروموی ابتدای شوء:

در ابتدا موزیک قهرمان تایتل WWE زده شد و سی ام پانک به رینگ آمد. وی میکروفون را گرفت و از بازی با زیگلر و اینکه بهترین کشتی گیر در جهان است، صحبت میکند و گفت: برد هفته های گذشته زیگلر در مقابل من هدیه ای از طرف داور بود و داور بازی این یکشنبه یکی از همان هاست! پانک، لورینایتیس را یک بازنده خطاب میکند و سپس ویدئویی از درگیری هفته گذشته لورینایتیس و فولی پخش میشود. پانک ادامه داد: درست است که من و او با یکدیگر مشکل داریم اما این مشکل شخصی است و به بیرون رینگ مربوط میشود! اما حالا او داور بازی من در رویال رامبل است و این نگران کننده است. او قرار بود هفته قبل با من مسابقه بدهد اما نمی دانم برای چی نیامد! حالا می خواهم شانس خودم را امتحان کنم و حالا که او به رینگ نمی آید، من به دنبالش میروم! در اینجا موزیک جان سینا زده شد و او وارد رینگ شد. پانک گفت: دیدید کمپانی در مورد تو هم اشتباه کرد؛ اسمت جان است ولی حالا سینا شدی! سینا گفت: به حرف های بی ربطت گوش کردم و از آن ها خسته شدم. لورینایتیس قبول کرد که امشب زک رایدر ریمچ بازی خود را با جک سواگر داشته باشد. من هم اگر لورینایتیس قبول کند میخواهم یک بازی وان آن وان با کین، امشب داشته باشم! پانک گفت که لورینایتیس هم اکنون می آید و پاسخ میدهد که در اینجا جنرال منجر راء به رمپ آرنا آمد و پس از معرفی خود، گفت: من با این چیز ها نمی ترسم و کاری که هفته قبل کردم، یکی از آنها بود! من یک اشتباه هفته پیش کردم و نمیخواهم آن را دوباره تکرار کنم بنابراین امشب زک رایدر در یک فالس کانت انی ور مچ در مقابل کین قرار خواهد گرفت. اگر سینا در این بازی دخالت کند، هیچ ریمچی به رایدر برای کسب تایتل تعلق نخواهد گرفت! در پایان وی گفت: شما دو نفر هم با دو نفری که امشب به عنوان حریف برایتان در نظر گرفتم، هم اکنون بازی خواهید کرد! در اینجا ویکی گوئررو وارد آرنا شد و سپس زیگلر نیز گفت: پانک نباید نگران لورینایتیس باشد بلکه باید نگران من باشد که در رویال رامبل او را نابود خواهم کرد! سپس سواگر نیز گفت: سینا بابت حملات هفته قبل خود امشب تبدیل به یک گوشت مرده خواهد شد!


مسابقه اول: تگ تیم مچ ............................................ برنده مسابقه: دالف زیگلر و جک سواگر
» در این بازی هیل ها در مقابل جان سینا و سی ام پانک در یک تگ تیم مچ قرار گرفتند.

پانک برای اجرای البو دراپ، داور را که جلویش بود به شکل خفیفی هل داد که همین باعث اعتراض جان لورینایتیس که در کنار گزارشگران بود، شد و وی در حال تذکر دادن به پانک بود که زیگلر از پشت وی را رول آپ کرد و برنده شد!
» پس از پایان بازی پانک گفت: این حرکت هم چیزی را تغییر نخواهد داد و لورینایتیس میخواهد مرا نابود کند! کاری که میخواهد در رویال رامبل هم انجام دهد پس من امشب تو را به یک مسابقه چلنج میکنم و خواهم زد! پانک ادامه داد: امشب میخواهم تو را در یک بازی مقابل خودم، کشتی گیر کنم مگر اینکه تو بترسی و قبول نکنی! لورینایتیس که در رمپ آرنا ایستاده بود، قبول کرد و تماشاگران بسیار خوش حال شدند!


پروموی کریس جریکو:

در ادامه شوء، تم سانگ جریکو زده شد و او برای هایلایت ریل وارد رینگ شد. جریکو پس از کمی خوش حالی، قبل از اینکه حرف بزند از آرنا خارج شد و یک تفنگ و همچنین تی شرت را آورد و مجددا به رینگ برگشت! ظاهرا او میخواست آن تی شرت را با تفنگ به سمت تماشاگران پرتاب کند که پس از دقایقی که جو آرنا را در دست گرفته بود، آن تفنگ را روی زمین گذاشت و سپس دوربین را از فیلمبردار گرفت و نمایی از هواداران در آرنا را نشان داد! سپس یک ویدئو از ابتدای کریر خود تا به حال پخش شد و در برگشت به آرنا، او از تماشاگران خواست سکوت کنند و سپس گفت: این یکشنبه در رویال رامبل، جهان به پایان میرسد، همان طور که میدانیم! سپس موزیک وی زده شد و چراغ های آرنا خاموش شد و او چراغ های لباس خود را روشن کرد!


مسابقه دوم: زک رایدر در مقابل کین ............................... برنده مسابقه: کین
» نوع این بازی، فالس کانت انی ور مچ بود!

در این بازی که کین کاملا برتر بود، رایدر را به استیج آرنا برد و سر وی را به شدت به لوگوی WWE کوباند! سپس رایدر چند پانچ زد اما یک بیگ رایت هند از کین وی را مجددا سرنگون کرد. سپس کین، گلوی رایدر را گرفت و یک چوک اسلم سنگین به وی در استیج زد به طوری که زمینه روی زمین شکسته شد و رایدر به پایین پرتاب شد!
» پس از آن کین با توجه به اینکه رایدر ناک اوت شد، برنده بازی اعلام شد. ایو تورس در حال ببرسی وضعیت رایدر بود که کین به سمت او رفت که جان سینا وارد آرنا شد و کین هم از بین تماشاگران، آرنا را ترک کرد! در نهایت رایدر با برانکارد به وضعی نامناسب، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد! سپس تورس به سینا گفت: تقصیر تو بود که سینا را رد کرد و جاش میتوز برای مصاحبه با وی آمد که سینا میکروفون او را به زمین کوبید و به شکل عجیب و جالبی، ادای کین در عصبانی شدن (در آغوش نفرت رفتن) را درآورد!!


مسابقه سوم: شیموس در مقابل جیندر ماهال ................... برنده مسابقه: شیموس
ماهال سلتیک کراس شیموس را رد کرد اما در برگشت یک بروگ کیک را دریافت کرد.

» پس از پایان بازی، وید برت که در کنار گزارشگران بود در حال خارج شدن از آرنا بود که شیموس به او گفت به رینگ بیاید و برت هم از طناب ها بالا رفت اما با جلو آمدن شیموس، پایین آمد و به سمت ترک آرنا رفت. سپس شیموس گفت: این صحنه را تماشا کن چون در رویال رامبل مچ، من تنها کسی هستم که در رینگ باقی ماندم و رویال رامبل را بردم!


مسابقه چهارم: برودس کلای در مقابل هیث اسلاتر ............. برنده مسابقه: برودس کلای
در حالی که ویلیم ریگال در کنار گزارشگران حاضر بود، کلای با یک دبل فانک و دبل اسپلش کار را خیلی زود تمام کرد!


مسابقه پنجم: آرتروث در مقابل د میز ............................. برنده مسابقه: آرتروث
» طبق دستور جان لورینایتیس، بازنده این بازی به عنوان نفر اول در رویال رامبل مچ انتخاب میشد!
تروث اسلم خودش را به میز زد و موفق شد با برد بازی، میز را نفر اول رویال رامبل معرفی کند.

پروموی جان لورینایتیس:

در مین اونت قرار بود که سی ام پانک در مقابل جان لورینایتیس قرار بگیرد که پس از ورود پانک، لورینایتیس با کمی تاخیر همراه با دیوید اوتانگا وارد آرنا و سپس رینگ شد. لورینایتیس گفت: فکسی را از هیئت مدیره دریافت کردم که کمی نگران شدم. سپس اوتانگا آن فکس را خواند: هیئت مدیره در مورد شغل جانی و همچنین تصمیمات و قضاوت هایش نگران هستند. جانی تحت ارزیابی تریپل اچ است! سپس پانک گفت: بنابراین جانی نمی تواند مرا در رویال رامبل نابود کند پس دلیلی ندارد که وی را الان بزنم! لورینایتیس گفت: این یک زنگ خطر است و فکر میکنم که هیئت مدیره دچار سوء تفاهماتی شده است. میک فولی در رویال رامبل نخواهد بود. سپس پانک آرزو کرد که تریپل اچ در همین رینگ وی را اخراج کند! لورینایتیس در پاسخ گفت: هیچ وقت این طور نخواهد شد و من جائی نخواهم رفت چون تاریخ کمپانی با من است. سپس وی گفت که امشب بازی بین من و تو برگزار نخواهد شد و تا با اوتانگا بازی خواهی کرد. بلافاصله اوتانگا به پانک حمله کرد و چند بیگ رایت هند را در گوشه رینگ به وی زد اما در نهایت وی آناکاندا وایس را از پانک دریافت کرد. سپس پانک به جانی خیره شد که اوتانگا مجددا قصد حمله به وی را داشت که پانک با یک کیک وی را سرنگون کرد. لورینایتیس میخواهد با پانک دست بدهد که پانک هم میدهد اما وی را بلند کرد و GTS را به جنرال منجر راء زد! سپس پانک بسیار خوش حال به نظر میرسد که ناگهان دالف زیگلر وارد رینگ شد و از پشت زیگ زاگ را روی پانک اجرا کرد! شوء در حالی که پانک و لورینایتیس هر دو روی زمین افتادند و زیگلر خوش حال است، به پایان رسید!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد